Tuesday!

Asså, shit. Detta var ju typ en vecka sen. Låt mig kolla i bildarkivet för att få lite ledtrådar.
Jag vet i alla fall att jag jobbade, vilket brukar innebära en macka med något smarrigt pålägg på och kaffe till frukost.
Så var det nog. Alla <3-ns dag till ära!

Lunch bestod nog av GOAT CHEESE SANDWICH! Min favorit på jobbet :))


Här kan ni se den underbara skapelsen som från botten och uppåt består av följande:
Ett rostat bröd
Blandad sallad (babyspenat, isbergssallad, roman-, rocculasallad osv osv)
En inlagd paprika, oljig och go.
En grillat bete Chevre (get) ost!

Detta avnjöts med sallad och "onionmarmalade", alltså lökmarmelad.
Jag tror att man helt enkelt bara kokar lök med massa socker. Vet dock icke om det skall vara röd eller gul lök. Kanske är en smaksak.

Sen hade vi alla <3-dag fika på jobbet. Som den snälla själ jag är gick jag och köpte dyra muffins till mina älskade pojkar på jobbet ifrån Fortnum and Mason.


Min chef hade köpt kaffe. Tur det, hur har man annars en fikastund? Kaffet kom ifrån PAUL. Gött.

Mot kvällningen knaprade jag riskakor. En organic banana slank också ned.

Efter jobbet värmde jag upp lite middag, riskakor mättar inte i längden, barn! Sen drack jag upp en halv flaska vin och käkade chips och godis ackompanjerat av filmen "Water for Elephants! bara för att götta mig redigt ordentligt i min ensamma misär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0