Thursday!



Ojoj, här har det hänt grejer och mat har förtärts! Torsdagens meny bestod utav detta:

Frukost blev en presso-kaffekopp och två rostade bröd med hummus och grönsaker. Icke påhittingt någonstans och hungrig som en varg var jag hela dagen!

Middag: Blev brakmiddag med vegetarisk hamburgare! Denna gång festades det till med en halv hamburgare-bröd-bulle, massa grönsaker och majonäs, omnomnom. Men frosseriet stannade icke där mina vänner, nej.
Efteråt eftersom jag hade 2 timmars rast denna dag gick jag till PRET och köpte en cappuchino, soya såklart, och en chokladkaka. Den var SÅ god. Ibland får man unna sig.



Min skrynkliga pöse med några enstaka chokladsmulor på.

Torsdagens festliga kväll avslutades icke heller med en ciabatta med jordnötssmör och banan, nej. När jag kom hem fick jag tydligen för mig att jag fortfarande var hungrg, vet dock inte om så var fallet. Men dagen avslutades i alla fall med en otroligt micclyckad äggröra.



Ja, det var äckligt. Och alldeles för salt. Nu, FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0