Thursday!

Ohja, denna dag minns jag väl trots att jag helst vill att den ska falla i glömska. Bakfylla var det här!
Inledde dagen med en stadig frukost och efterrätt på det blev spykänslor och huvudvärk!



Dock kände jag hur min uttorkade kropp skrek efter salt. Svaret blev:



Resultat av detta: Mer illamående. Har blivit så vek på senare da'r!
Icke att förglömma: Vatten i mängder.

Knallade iväg till jobbet och började sakta återgå till en mänsklig fysisk form.
Har för mig att jag smaskade på lite riskakor även denna dag.

Middag: Tror bestämt att var IDAG jag åt pajen, icke igår. Gårdagens middag är och förblir ett mysterium. Eller så kanske jag åt den två dagar i rad.



Tur att jag har två bilder. Här kan ni se en närbild på innehållet. Slemmigt, med smarrigt!

Även denna kväll blev det lite vin och chokela på det. Herregud, alkoholistvarning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0