Saturday!

Nu är vi framme vid gårdagen! Tyvärr så hade jag förlagt kameran hemma. Och det blev många favoriter i repris denna dag. Dessutom köpte jag riskakor.

Började dagen med att vara hungrig! Så jag drack ett stort glas vatten och åt fyra Ryvita Grain knäckebröd med enbart smör för det är lite fattigt på påläggsfronten.
Påväg till jobbet köpte jag mig en kaffe för mina näst sista små slantar. På PRET.
Sen gick jag till Tesco och inhandlade en påse bananer och riskakor. Med en gnutta havssalt, väldigt smarrigt, lite törrt dock.
Åt en banan och en riskaka.

På lunchen blev det ännu en soppa. Dock Heinz denna gång som inte alls var lika god. Vet inte ens varför jag köpte den då jag inte ens gilar tomatsoppa, och detta var tomatsoppa. Detta förtärdes men en matsked sour cream och en ostskiva. (Sour creamen är förövrigt så jäkla mycket godare i England!)

På kvällen snaskade jag i mig ännu 2 skivor riskakor och drack hutlösa mängder vatten.

När jag kom hem började jag tina upp min lasagne, insåg sen att eftersom den var frusen hade det tagit tusen år för den att tina i micron. Därför tog jag ur den och la den i kylskåpet. Tog ut ännu en soyayoghurt och åt med lite flingor. Enkelt och mättande. Tror jag drack en liten kopp te med honung i.

Somnade sedan i "plank-ställning". Vi har bildbevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0