Friday!





Nu börjar vi onekligen närma oss!
Fredagen började med frukost. Låt oss se efter i arkivet. JAJEMÄN!



Kiwi och jordnötssmör-macka. Kaffe utan mjölk - VEGANSKT! Inte illa, inte illa.
Smarrigt värre.

Lunch denna dag: Minns icke, men eftersom jag har blandat ihop alla dessa paj-dagar kanske det var en paj även idag.

Middag bestod av en hummusmacka med grönsaker och pepar och salt (OFC) och lite pommes och majo vid sidan om, det är ju fredag liksom.



Sen vare "Cleaning the Lines"-fredag så på jobbet drack vi öl.
När jag kom hem tror jag att jag mölade i mig mer bröd med ost, sylt och smör.

En riktigt brödig dag med andra ord. Den får 5 av 5 toasters helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0