Wednesday!

Nu mina små barn, ska ni få höra dagens meny!
Denna gång utan bilder för idag har det varit många favoriter i repris.

Frukost: Macka från PRET och pressokaffe från Tesco. Denna gång tillagade jag kaffet ungefär hälften så starkt som jag brukar så den här gången var det till och med drickbart utan spykänslor.

Lunch: En vegetarisk burgare, säkert massproducerat och sjukt omiljövänlig, stryk skulle den ha! Men god var den... Denna avnjöts ihop med en fräsch sallad. Inget bröd, inga pommes. Dock en klick majonäs. Något måste man ju få unna sig liksom.

Middag: Lasagne igen. Det är ett tips ni borde ta efter små barn; LAGA MYCKET MAT PÅ EN GÅNG! Sen kan man bara äta och äta tills man dör. Eller frysa in och tina upp och äta dagen efter. Alternativen är oändliga när det kommer till storkok!
Till efterrätt blev det en skiva rostat bröd med hummus och hutlösa mängder ost.

Tyvärr råder det tillfällig bildbrist i kameran men jag hoppas ni överlever en dag.

Kommentarer
Postat av: Mary

Sv; Mjae..skulle väl säga att de är mer som Geléhallon och har Hallonsmak, men mest smakar de väl ändå konstgjort och socker. Receptet/inlägget är till för att inspirera att göra egna, men som det står längst ner kan du välja vilken saft du vill. Apelsinjuice (från riktiga apelsiner), Clementinsmak gjorde jag i julas, rabarber...vad helst du föredrar! :)

2012-02-08 @ 22:58:00
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Postat av: Linet

Uppdatera mera!

2012-02-11 @ 13:47:16
URL: http://perlinasmarrigmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0