Tuesday!



Tisdagens mat har bestått av bröd hela jävla dagen. Så jävla dåligt av mig. Här får ni dagens meny i bilder.



Första målet på dagen bestod av soya-cappuccino och en äggmacka ifrån Pret. Helt okej gott. Man blir sjukt mätt på ägg så det är ett bra tips om ni är hungriga! - Ät ägg!

Lunch/Middag:



En liten sallad jag slängde ihop. Eftersom jag fick infallet att kasta i lite knosad blue cheese blev det hela väldigt äckligt. Annars bestod salladen av sallad, gurka, tomat, morötter och en klick lök-marmelad. Smakar lika konstigt som det låter. Hade även en bröbete till detta med hummus på. Närbild på hummus och bröd:



Så ja, ännu mer bröd.
Kvällsmat bestod av ännu mer äcklig mat. För att få det hela att kännas lite godare inbillae jag mig att den törre salladen (igen) var förrätt, spetsad med en klick majonäs. Min peanutbutter-sandwich fick stå för efterrättsdelen. Den var ju trots allt lite sötare.
Man kan också tro att två goda saker som 1. Majonäs och 2. Jordnötssmör kan bli en ÄNNU godare kombination. Så är INTE fallet när det gäller dessa två komponenter. Håll dem så långt som möjligt ifrån varandra. Undvik att doppa din macka med jordnötssmör i majonäs!



Äcklig kvällsmat. Toppad med lite för starkt presso-kaffe vilket gjorde min mage lite bubblig.



Dagens dryck, bubbelvatten med lime och is! bäst på hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0