Friday!



Ni blir det fredagsmat! Inget mys för den här bloggarens del men ja. Man överlever väl. Vi inleder såklart fredagen med en frukost i daglig ordning!



2 skivor med organiskt bröd, kaffe och Iberogast som ni kan skymta i bakgrunden.

Lunch bestod utav Baxter-soppa som jag verkligen rekomenderar! Smaken som jag fastnade för idag var Minestrone. Dock inte lika god som den med butternut squash. Värmde upp min soppburk i micron, det bubblade på lite väl mycket så när jag tog ut den såg det ut som om någon hade spytt i en djup tallrik. Blev lite mobbad för det.
Men som vi säger i Sverige, det blir inte vackrare dit det kommer heller!



Bild på min soppa. Tror jag avnjöt några skedar med jordnötssmör som efterrätt. Minns dock ej.

Kvällsmat blev ännu en hastig macka med jordnötssmör och banan, vatten. Personligen brukar jag salta denna macka så att det blir lite sött-salt, tycker det är mycket smarrigare så!

Fredagens nattamat bestod utav en soyayoghurt, körsbärssmak och lite flingor. Mölde säkert på med något mer, minns ej och lika bra är väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0